480 din za kompletnu kvantnu analizu stanja Vašeg organizma u studiju Angel! Popust 76%!

2000 DIN
Ponuda je istekla

480 din ANALIZA KOMPLETNOG STANjA ORGANIZMA POMOĆU NAJSAVREMENIJE TEHNOLOGIJE APARATA Quantum Resonance Magnetic Analyser!Jednostavno, brzo, neinvazivno i ekonomično!

Vreme kada su za analizu stanja organizma bili potrebni brojni pregledi, nalazi, procedure, davno je za nama. Savremene tehnologije koriste naučna dostignuća koja pojednostavljuju analize stanja organizma čineći ih povoljnijim, bržim i sa što manje neprijatnosti i nelagode.Quantum Resonance Magnetic Analyzer, uređaj je koji za samo jedan minut, otkriva i analizira stanje kompletnog organizma!Ovaj aparat koristi najsavremeniju tehnologiju baziranu na kvantnoj medicini. Koristeći magnetnu rezonancu i merenje frekvencija elektromagnetnih impulsa tela, aparat dobija jasnu sliku stanja organizma, ukazuje na neke nepravilnosti i mogućnost oboljenja, mnogo pre nego što se ona sama manifestuju na fizičkom nivou.Nisu potrebni vađenje krvi, zračenje ili bilo kakve neprijatne procedure, a sama analiza podrazumeva kompletan organizam – kardio-vaskularni sistem, digestivni trakt, jetra, pankreas, prostata, jajnici i materica, polni hormoni, bubrezi, pluća, reproduktivni organi, nivo šećera u krvi, minerali, vitamini i aminokiseline u organizmu, alergeni, toksini, stanje kože, mozga, endokrinog sistema i imunog sistema.

Kako aparat radi?

Ljudsko telo se sastoji od velikog broja ćelija koje kontinuirano rastu, razvijaju se, diferenciraju i umiru, ali se i neprestano regenrišu kroz sopstvenu deobu. U telu odrasle osobe 25 miliona ćelija podeli se u minuti, dok se regeneriše oko 100 miliona krvnih ćelija. Tokom procesa ćelijske deobe i rasta, atomska jezgra pod naponom stvaraju bazičnu osnovu naših ćelija a superbrzi elektroni izvan jezgra su u neprestanim promenama zbog čega dolazi do konstantnog emitovanja elektromagnetnih talasa.Ti talasi koje naše telo emituje su pokazatelj stanja našeg organizma i razlikuju se od stanja do stanja u komparaciji: zdravo, manje zdravo, bolesno, itd. Ukoliko smo u stanju da pročitamo ove elektromagnetne talasne signale, možemo “pročitati” i stanje našeg organizma.Kvantna (quantum) medicina smatra da je osnova svake bolesti upravo promena frekvencije tih izvanjezgarskih ćelijskih elektrona, promene njihovih orbita koje prouzrokuju promene na nivou atoma, zatim u malim, pa većim biomolekulima, konačno promenama u samoj ćeliji i organu koji ona čini. Jednostavno, ukoliko se promeni frekvencija elektrona, promeniće se elektromagnetni talas koji stiže od posmatranog atoma.Te promene do kojih dolazi zbog bolesti i fizičkih promena u nutritivnoj oblasti su obično slabe i variraju od nano do mikrogausa. U principu, energija i frekvencija prolaze kroz pojačavač i stižu u kompjuter koji ih potom procesira upoređujući dobijene rezultate sa onima koje spadaju u normalne kvantne vrednosti. Veličina dobijenih vrednosti ukazuje na prirodu i vrstu promena ćelijskih vrednosti, a eventualni poremećaji se objašnjavaju kao klinička slika.Na primer: ćelije raka se razlikuju od normalnih ćelija pa se tako razlikuju i njihovi elektromagnetni talasi. Mašina šalje signal ćelije raka i ako dođe do odgovora, rezonancije, takva ćelija postoji u telu i mašina će je otkriti. Što je više kancerogenih ćelija, signal-odgovor je jači. Ako nema takvih ćelija, rezonancija će u potpunosti izostati.Iskoristite priliku da dobijete uvid u stanje svog organizma za svega 690 din!

Pitanja

Trenutno nema pitanja, možete da ostavite komentar.

Gde iskoristiti vaučer?

Angel

Narodnog Fronta 73, Novi Sad
021/549-352

Vaučer važi

do 14.3.2017.

Napomene

• Obavezno je zakazivanje unapred!
  • Ako ste sprečeni da dođete, blagovremeno obavestite salon i pomerite zakazani termin, inače će Vam se vaučer računati kao iskorišćen!
  • Jedan vaučer važi za jednu osobu!
  • Jedna osoba može iskoristiti  više vaučera!
  • Radno vreme salona: od ponedeljka do subote od 09:00 do 21:00, nedeljom od 11:00 do 21:00