Pitanja u vezi ponude
Sanja, vaučeri se šalju u roku od 10 min nakon uplate putem platnih kartica (za sve ponude je potrebno kontaktirati na broj telefona koji je istaknut u samoj ponudi radi zakazivanja termina). :)
Postovani, danas sam uplatila novac za kupon za ovaj paket ali mi na profilu pise da kupon nije placen, do danas je bio rok za placa je. Interesuje me da li postoji neki problem sto se tice uplate. Hvala!
Bojana, vaučer se šalje u roku od dva radna dana od momenta uplate kada plaćate putem uplatnice/ebankinga, a 10 min nakon uplate putem post fina i platnih kartica (potreban je jedan radni dan da nam se proknjiži Vaša uplata, zato Vam piše da nije plaćeno). :)
Interesuje me da li je neophodno da prvo zakazem pregled u Euromediku,a zatim da kupim vaučer?Na koji način mogu da uplatim novac za vaučer i na koji način ga preuzimam?Hvala.
Jelena, da biste kupili bilo koju ponudu sa našeg sajta, potrebno je da se registrujete, ulogujete, kupite određenu ponudu, izaberete način plaćanja koji možete biti postfi,platna kartica, uplatnica/e-banking, nakon uplate vaučer dobijate na vašu email adresu kao i na našem sajtu u delu "moje kupovine", zakažete pregled i sa odštampanim vaučerom možete ostvariti vašu uslugu. :-)
Dobar dan , ako platim karticom da li cu odmah dobiti kupon i da li vec moze da se iskoristi danas?Pregled je zakazan kod kardiologa i htela bih da ga poklonim