← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Ljubica
9.12.2018 20:41:34

Zdravo, imam problem narucila sam 5 vaucera za UZ pregled po izboru i kada sam htela da platim karticom nesto sam pritisnula pogresno . Sada kada hocu da ponovim postupak sistem nece da me dozvoli nastavak uz obrazlozenje da sam narucila maksimalni broj (ali ja ih nisam platila). Sta da radim???kako da resim problem i ponovo narucim vaucere

Kupoman

Ljubice, slobodno nas kontaktirajte na 060/6999-404 ili na 011/2403-046 kako bismo videli u čemu je problem. :)

mara
29.11.2018 16:36:12

Kako da platim kupon za uz abdomena.700din.nisam uspela platnom karticom

Kupoman

Maro, ukoliko želite možemo da Vam promenimo način plaćanja, potrebno je da nam pošaljete broj rezervacije i način na koji želite da platite. :)

Olga
26.11.2018 12:14:55

Da li popust važi i za ultrazvuk dojki?Hvala

Kupoman

Olga, ponuda obuhvata ultrazvučni pregled po izboru (ultrazvuk abdomena, uz štitaste žlezde, uzmale karlice i uz prostate). :)