1000 din za 3 meseca online kursa digitalnog marketinga i prodaje!
U cenu je uključeno:
- online kurs digitalnog marketinga i prodaje
- trajanje kursa je 3 meseca
- fond časova: 24 x 1,5h
Razvojem online poslovanja, funkcije marketinga i prodaje se spajaju, otuda pojačana potreba za novom pozicijom „Business development associate/Saradnik za razvoj poslovanja“ pretežno u kompanijama koje su B2B ili SaaS (Softver as a Service/Umesto instaliranja i održavanja softvera, pristup putem Interneta). Pozicija je pretežno zastupljena u stranim kompanijama, ali se užurbano usvaja i u Srbiji kao i zemljama regiona.
Business development objedinjuje aktivnosti promo mixa (deo marketing mixa):, aktivnosti pripreme sadržaja/oglasa, prodajne aktivnosti i aktivnosti odnosa sa potencijalnim kupcima, kao i direktni marketing – posebno telemarketing (prodaja preko telefona).
- Obuka se vrši online (preko Zoom aplikacije).
- Postoji mogućnost dogovora da se obuka vrši i u prostorijama kompanije. Komunikacioni deo obuke se vrši na engleskom jeziku.
- Cena zavisi od broja polaznika, ali postoji i mogućnost dogovora da cena bude ugovoren iznos na nivou kompanije.
- Svaki polaznik dobija skripte, kao i mentorstvo tokom vršenja pozicije u kompaniji.
Plan i program 24 nastavna časa po 1,5h:
- Plan i program 1 čas: Pojam preduzetništva. Vrste kompanija. Razlika: sales driven vs. product driven kompanije. Osnovne funkcije. Organizaciona struktura. Opis posla.
- Plan i program 2. čas: Šta je business development. Razlika business development vs. call centar. Pojam marketinga.
- Plan i program 3. čas: Šta je marketing funnel „levak“. Pojam komunikacije. Šta su javnosti. Šta su ciljne grupe.
- Plan i program 4. čas: Šta su društvene mreže. Društvene mreže kao kanali komunikacije. Vrste društvenih mreža.
- Plan i program 5 čas: Pojam prodaje. Koje su poželjne osobine dobrog prodavca (soft skills). Sales planning. Šta je salles funnel „prodajni levak“.
- Plan i program 6. čas: Customer relationship – pojam. Komunikacione skripte: cold calling. Prevazilaženje prigovora. „Amortizacione“ buffer izjave.
- Plan i program 7. čas: Prezentovanje domaćeg zadataka.
- Plan i program 8. čas: Linkedin: upoznavanje sa osnovama rada. Upoznavanje sa premijum funkcijom Sales navigator.
- Plan i program 9. čas: Komunikacione skripte: LinkedIn: poruke/inMail & grupe.
- Plan i program 10. čas:Twitter: upoznavanje sa osnovama rada.
- Plan i program 11. čas: Facebook & Instagram: upoznavanje sa osnovama rada. Angažovanje preko grupa.
- Plan i program 12. čas: Close CRM & pretrage.
- Plan i program 13. čas: Lusha & Sales Force. Google docs.
- Plan i program 14. čas: Komunikacione skripte: cold e-mail Mailchimp, Hub Spot
- Plan i program 15. čas: Prezentovanje zadatka i feedback.
- Plan i program 16 – 24. časa: Praktičan zadatak. Tri target grupe: small business, luxury products & NGO.
* Na kraju treninga polaznik dobija uverenje o završenoj obuci
Pitanja
Gde iskoristiti vaučer?
Kralja Milutina 23b, 4, Obrenovac
065/3040-596
Vaučer važi
do 10.2.2022.
Napomene
- Vaučer obuhvata: 3 meseca online kursa digitalnog marketinga i prodaje!
- Fond časova je 24 x 1,5h!
- Po dobijanju vaučera kontaktirati školu: 065 3040-596!
- Nakon krajnje navedenog roka, vaučer nije moguće koristiti!