690 din za kompletnu kvantnu analizu tela sa 36 parametara i rezultatima na srpskom jeziku u laser centru Triniti! Popust 84%!

Kupi za 690 DIN
690 DIN 2000 DIN kupljeno 42 kupljeno Ponuda je istekla
66 %

Šta je AMQAT?  AMQAT (Automatska Magnetno-Kvantna Analiza Tela) - Najsavremenija tehnologija bazirana na kvantnoj medicini koristeći magnetnu rezonancu i merenje frekvencija elektromagnetnih impulsa tela. Dijagnostika je nastala u Sovjetskom Savezu za potrebe svemirskog programa i vazduhoplovstva, a primenjivana za kontrolu zdravlja astronauta, pilota, vrhunskih sportista-olimpijaca i ljudi specijalnih zanimanja. Pokazavši izvanredne rezultate AMQAT dijagnostika počela se šire primenjivati i danas je dostupna svim ljudima koji vode računa o svom zdravlju. Nalazi prikazuju kompletnu sliku funkcionalnog stanja celog organizma. Ova metoda otkriva i analizira informacije o psihofizičkom stanju organizma koje mogu da ukažu na neka oboljenja mnogo pre nego što se manifestuju na fizičkom nivou. Bez vađenja krvi, zračenja i neprijatnih ispitivanja dobija se kompletna analiza stanja organizma. U skladu sa rezultatima analize dobijaju se preporuke o načinu ishrane, fizičke aktivnosti i suplemenata koji će nadomestiti deficite u organizmu. Izveštaj se dobija u elektronskoj formi na CD-u. Izveštaj sadrži i prevode na srpski jezik koji Vam mogu omogućiti da lakše protumačite dobijene rezultate.  Na kom principu radi? Ljudsko telo se sastoji od velikog broja ćelija koje kontinuirano rastu, razvijaju se, diferenciraju i umiru, ali se i neprestano regenerišu kroz sopstvenu deobu. U telu odrasle osobe 25 miliona ćelija podeli se u minuti, dok se regeneriše oko 100 miliona krvnih ćelija. Tokom procesa ćelijske deobe i rasta, atomska jezgra pod naponom stvaraju bazičnu osnovu naših ćelija a superbrzi elektroni izvan jezgra su u neprestanim promenama zbog čega dolazi do konstantnog emitovanja elektromagnetnih talasa. Ti talasi koje naše telo emituje su pokazatelj stanja našeg organizma i razlikuju se od stanja do stanja u komparaciji: zdravo, manje zdravo, bolesno, itd. Ukoliko smo u stanju da pročitamo ove elektromagnetne talasne signale, možemo "pročitati" i stanje našeg organizma. Kvantna (quantum) medicina smatra da je osnova svake bolesti upravo promena frekvencije tih izvanjezgarskih ćelijskih elektrona, promene njihovih orbita koje prouzrokuju promene na nivou atoma, zatim u malim, pa većim biomolekulima, konačno promenama u samoj ćeliji i organu koji ona čini. Jednostavno, ukoliko se promeni frekvencija elektrona, promeniće se elektromagnetni talas koji stiže od posmatranog atoma. Te promene do kojih dolazi zbog bolesti i fizičkih promena u nutritivnoj oblasti su obično slabe i variraju od nano do mikrogausa. U principu, energija i frekvencija prolaze kroz pojačavač i stižu u kompjuter koji ih potom procesuira upoređujući dobijene rezultate sa onima koje spadaju u normalne kvantne vrednosti. Veličina dobijenih vrednosti ukazuje na prirodu i vrstu promena ćelijskih vrednosti. AMQAT analizira:

Kardiovaskularni i cerebrovaskularni sistem

Gastrointestinalnu funkciju Funkciju jetre Funkciju debelog creva  Funkciju žuči

Funkciju gušterače

4,8/5 (ocene: 33)

Vaučer važi

do 25.3.2019.

Napomene

• Vaučer obuhvata: kompletnu kvantnu analizu tela sa 36 parametara + rezultati na srpskom jeziku
  • Obavezna je najava dolaska i zakazivanje termina unapred!
  • 24h pre dolaska ne konzumirati alkohol, kafu, masnu hranu!
  • Prilikom analize ne smete imati ništa od metala na telu!
  • Analizu ne mogu da rade osobe sa metalnim implantom u telu
  • Ukoliko morate otkazati zakazani termin, obavezno je to učiniti minimum dan ranije; u suprotnom vaučer će se smatrati iskorišćenim
  • Jedan vaučer važi za 1 tretman!
  • Kontakt telefon: 063/168-22-99
  • Nakon krajnjeg označenog roka iskoristivosti vaučer nije moguće iskoristiti!

Gde iskoristiti vaučer?

Kozmetički studio estetika Triniti
Bul. Kralja Aleksandra 12
Novi Sad
063/168-22-99

Prikaži sve ponude

100% garancija
Pitanja u vezi ponude 0

Trenutno nema pitanja.

Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.