890 din za AMQAT kompjuterska kvantna analiza celog tela sa 36 parametara i rezultatima na srpskom jeziku u laser centru Triniti u Novom Sadu!

2500 DIN
Ponuda je istekla
Najsavremenija tehnologija
Ljubazno osoblje
Brzo zakazivanje

U cenu je uključeno:

• AMQAT kompjuterska kvantna analiza celog tela sa 36 parametara i rezultatima na srpskom jeziku

Šta je AMQAT?  AMQAT (Automatska Magnetno-Kvantna Analiza Tela) - Najsavremenija tehnologija bazirana na kvantnoj medicini koristeći magnetnu rezonancu i merenje frekvencija elektromagnetnih impulsa tela. Dijagnostika je nastala u Sovjetskom Savezu za potrebe svemirskog programa i vazduhoplovstva, a primenjivana za kontrolu zdravlja astronauta, pilota, vrhunskih sportista-olimpijaca i ljudi specijalnih zanimanja. Pokazavši izvanredne rezultate AMQAT dijagnostika počela se šire primenjivati i danas je dostupna svim ljudima koji vode računa o svom zdravlju. Nalazi prikazuju kompletnu sliku funkcionalnog stanja celog organizma. Ova metoda otkriva i analizira informacije o psihofizičkom stanju organizma koje mogu da ukažu na neka oboljenja mnogo pre nego što se manifestuju na fizičkom nivou. Bez vađenja krvi, zračenja i neprijatnih ispitivanja dobija se kompletna analiza stanja organizma. U skladu sa rezultatima analize dobijaju se preporuke o načinu ishrane, fizičke aktivnosti i suplemenata koji će nadomestiti deficite u organizmu. Izveštaj se dobija u elektronskoj formi na CD-u. Izveštaj sadrži i prevode na srpski jezik koji Vam mogu omogućiti da lakše protumačite dobijene rezultate.  Na kom principu radi? Ljudsko telo se sastoji od velikog broja ćelija koje kontinuirano rastu, razvijaju se, diferenciraju i umiru, ali se i neprestano regenerišu kroz sopstvenu deobu. U telu odrasle osobe 25 miliona ćelija podeli se u minuti, dok se regeneriše oko 100 miliona krvnih ćelija. Tokom procesa ćelijske deobe i rasta, atomska jezgra pod naponom stvaraju bazičnu osnovu naših ćelija a superbrzi elektroni izvan jezgra su u neprestanim promenama zbog čega dolazi do konstantnog emitovanja elektromagnetnih talasa. Ti talasi koje naše telo emituje su pokazatelj stanja našeg organizma i razlikuju se od stanja do stanja u komparaciji: zdravo, manje zdravo, bolesno, itd. Ukoliko smo u stanju da pročitamo ove elektromagnetne talasne signale, možemo "pročitati" i stanje našeg organizma. Kvantna (quantum) medicina smatra da je osnova svake bolesti upravo promena frekvencije tih izvanjezgarskih ćelijskih elektrona, promene njihovih orbita koje prouzrokuju promene na nivou atoma, zatim u malim, pa većim biomolekulima, konačno promenama u samoj ćeliji i organu koji ona čini. Jednostavno, ukoliko se promeni frekvencija elektrona, promeniće se elektromagnetni talas koji stiže od posmatranog atoma. Te promene do kojih dolazi zbog bolesti i fizičkih promena u nutritivnoj oblasti su obično slabe i variraju od nano do mikrogausa. U principu, energija i frekvencija prolaze kroz pojačavač i stižu u kompjuter koji ih potom procesuira upoređujući dobijene rezultate sa onima koje spadaju u normalne kvantne vrednosti. Veličina dobijenih vrednosti ukazuje na prirodu i vrstu promena ćelijskih vrednosti. AMQAT analizira:

Kardiovaskularni i cerebrovaskularni sistem

Gastrointestinalnu funkciju Funkciju jetre Funkciju debelog creva  Funkciju žuči

Funkciju gušterače

Menstrualni ciklus

Sveobuhvatan izveštaj

Ocena ponude

4,8/5 (ocene: 114)
Danijela Najbolja epilacija u gradu.
Jadranka Usluga dobra, higijena na nivou, rezultat nije izostao....

Pitanja

Trenutno nema pitanja, možete da ostavite komentar.

Gde iskoristiti vaučer?

Kozmetički studio estetika Triniti

Kralja Aleksandra 12, Novi Sad
063/168-22-99

Vaučer važi

do 5.6.2019.

Napomene

• Vaučer obuhvata:AMQAT kompjuterska kvantna analiza celog tela sa 36 parametara i rezultatima na srpskom jeziku!
  • Jedan vaučer važi za 1 tretman!
  • Obavezna je najava dolaska i zakazivanje termina unapred!
  • 24h pre dolaska ne konzumirati alkohol, kafu, masnu hranu!
  • Prilikom analize ne smete imati ništa od metala na telu!
  • Analizu ne mogu da rade osobe sa metalnim implantom u telu!
  • Ukoliko morate otkazati zakazani termin, obavezno je to učiniti minimum dan ranije; u suprotnom vaučer će se smatrati iskorišćenim
  • Kontakt telefon: 063/168-22-99
  • Nakon krajnjeg označenog roka iskoristivosti vaučer nije moguće iskoristiti!

Slične ponude