← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Irena
18.4.2019 08:29:40

Dobar dan Juce sam rezervisala jedan vaucer za ultra zvuk i nisam ga sacuvala da bi isla da uplatim, danas rezervisem drugi i vidim da na vauceru stoji de br poziv na broj, jer sam samo taj broj zapisala juce, vidim nije isto! Koji br sad da upisem na uplatnici kada placam? Ovaj juce ili ovaj sad? Pozz

Kupoman

Irena, možete na bilo koji PF broj da uplatite. :)

Tamara
17.4.2019 21:17:14

Postovani, danas sam uplatila vaucer, ali on jos nije stigao ni u odeljku moje kupovine, ni na mail, dokaz o uplati sam vam poslala na mail sa kog mi je juce stigla rezervacija kupona, interesuje me kad mogu ocekivati isti? - jer pregled moram hitno zakazati.

Kupoman

Tamara, poslat je vaučer (proverite deo "moje kupovine" na našem sajtu i deo "promotions" ili "spam" u Vašem email sandučetu. :)

Mirjana
16.4.2019 18:22:57

Da li vaucer koji glasi na mene mogu pokloniti drugoj osobi

Kupoman

Mirjana, vaučer možete pokloniti, kada dobijete vaučer na našem sajtu u delu "moje kupovine" i kliknete na pokaži vaučer imate opciju sa desne strane da možete da poklonite nekome :-)

Milica
12.4.2019 12:20:13

Poštovani, da li je potrebno prvo kod vas da uplatim vaučer i onda zakažem pregled ili obrnuto?

Kupoman

Milice, potrebno je da kupite vaučer i pozovete Euromedik da proverite kada mogu da vam zakažu pregled. Tek nakon dobijenog vaučera možete otići na pregled. :-)

vojin
12.4.2019 10:31:38

Postovani pre dva dana sam platio vaucer jos uvek nisam dobio mail sa vaucerom

Kupoman

Vojine, pošaljite nam dokaz o uplati na našu emaila adresu kako bismo proverili u sistemu. :-)

Bojana
11.4.2019 11:30:43

Postovani, Sinoc sam platila 2 kupona Master karticom i jos uvek mi nije stigao ni jedan kupon. Novac mi je skinut sa racuna.

Kupoman

Bojana, vaučeri su Vam poslati. :)

Mioljka
1.4.2019 15:06:22

Pre par minuta poslali ste mi uplatnicu za ultra zvuk da uplatim na ime Ćorović Mioljka. Molim vas pošaljite mi na e mail jer nisam uzela podatke kome uplaćuje. Unapred hvala

Kupoman

Milojka, sve podatke za uplatu možete preuzeti na našem sajtu u delu "moje kupovine". :-)

Nevena
18.3.2019 22:56:10

Nije mi stiglo nista,da li moze da posaljete na mejl danijellekic73@gmail.com,na taj sam se i registrovala.

Kupoman

Nevena, poslali smo ponovo vaučere na tu email adresu. :)

Sanja
12.3.2019 21:07:33

Uplatila sam vaucer, da li će vaucer da mi stigne na mail adresu ili kako mogu da ga preuzmem

Kupoman

Sanja, vaučer ćete dobiti na vašu email adresu u delu "promotions" ili "spam" i na našem sajtu u delu "moje kupovine". :-)

Ana
5.3.2019 16:55:03

Evo ovde cu vam napisati posto mi niko ne odgovara preko emaila. U posti su naveli da je primalac EUROMEDIK,svrha uplate uplata za kupon,racun primaoca 275001022185030818 uplatila sam 1500 din

Kupoman

Ana, pogrešili ste firmu, mi smo Kupoman :-)

Ana
5.3.2019 16:04:12

Jel mogu preko emaila da vam slikam uplatnicu samo da vidite da li sam dobro navela sve?

Kupoman

Ana, pošaljite nam uplatnicu na našu email adresu :-)

Ana
5.3.2019 15:58:17

Ja sam uplatila 1500 za vaucer na adresu euromedika imam uplatnicu mogu da slikam,nisu mi trazili u posti email gde ce mi stici onda vaucer?

Kupoman

Ana, vaučer stiže na vašu email adresu sa kojom ste registrovani u delu "promotions" ili "spam" i na našem sajtu u deo "moje kupovine". :-)

Milan
26.2.2019 01:23:21

Jedno pitanje danas sam uplatio vaucer uplatnicom ali je post fin i dalje mi nije stigao kupon

Kupoman

Milane, kada platite uplatnicom potrebno je dva radna dana od dana uplate kako bismo evidentirali uplatu i poslali vam vaučer, ukoliko vam je vaučer ranije potreban pošaljite nam na email adresu dokaz o uplati i poslaćemo vam odmah vaučer. :-)

Marija
24.2.2019 10:45:59

Dobar dan,vaucer nece da mi stignem na e-mail,a uplaceno je. Da Vam posaljem drugu e-mail adresu?

Kupoman

Marija, pošaljite nam broj rezervacije i email adresu na koju želite da vam stigne vaučer. Možete nam poslati na info@kupoman.rs:-)

Dragana
21.2.2019 11:03:53

Ja bih vas molila da mi vaucer prosledite na ovaj mejl. Dkuridza9@gmail.com

Kupoman

Dragana, poslali smo vaučer na tu e-mail adresu. :)

Dragana
19.2.2019 21:39:49

Juce sam uplatila. Ali i dalje u odeljku \'moja kupovina\' stoji da nije uplaceno.

Kupoman

Dragana, vaučer se šalje u roku od dva radna dana od momenta uplate kada plaćate putem uplatnice/ebankinga, a 10 min nakon uplate putem post fina i platnih kartica. :)

Dragana
19.2.2019 17:16:27

Kada ce mi biti odobren vaučer, juce sam uplatila, ali mi i dalje pise da nije uplaceno.

Kupoman

Dragana, kako ste platili? Ukoliko ste platitli posftinom ili platnom karticom, vaučer vam stiže u roku od 10 min, ukoliko ste platiti uplatnica/e-banking u roku od dva radna dana od dana uplate :-)