← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Vanja
20.1.2014 01:14:55

Da li mogu da preuzmem naocare umesto nekog kome je vec utrdjena dioptrija, ili je neophodno da oni odrede dioptriju? Hvala

Kupoman

Vanja, možete da preuzmete samo naočare ukoliko znate dioptriju. :)

Marina
16.1.2014 12:26:19

Izvinite, ja sam uplatila jos juce putem poste i nije mi stigao vaucer. Na ponudi pise da nije izvrseno placanje, kako je to moguce, uredno sam sve prepisala sa uplatnice ? Molim vas da ispravite to .

Kupoman

Marina, vaučer stiže u roku od dva radna dana od momenta uplate. :)
 

olivera
15.1.2014 22:58:12

Da li stakla imaju antirefleksni slij ili se to doplaćuje? I koliko, ako se doplaćuje?

Kupoman

Olivera, nisu antirefleks stakla, za doplatu pozovite Optiku. :)

Biljana
14.1.2014 10:38:40

Postovani, U dilemi sam koji poziv na broj da upisem na uplatnici da bih izvrsila uplatu, jer mi se prilikom stampanja primerka uplatnice pojavljuje drugaciji poziv na broj, u odnosu na onaj koji se vidi pre nego sto je ulatnica odstampana?Hvala

Kupoman

Biljana, napišite broj koji počinje sa PF. :)