Pitanja u vezi ponude
Aleksandre, nakon uplate Vama se vaučer šalje na Vašu email adresu i u deo "moje kupovine" na našem sajtu. Potrebno je da odštampate vaučer i da zakažete termin korišćenja istog. :)
Koji vam je meil
Nemanja, naš email je info@kupoman.rs. :)
Postovani, rezervisala sam 2 vaucera iz ove ponude, danas je bio poslednji rok za uplatu, uplatila sam danas oko 13h, ali izgleda da uplata jos nije proknjizena posto mi u odeljku moje kupovine ne stoji vaucer nego primerak uplatnice, nadam se da mi nece propasti rezervacija zbog toga?
Milana, kada plaćate uplatnicom od dana uplate potrebno je dva radna dana kako bismo proknjižili uplatu i poslali vam vaučer, ukoliko vam je vaučer ranije potreban pošaljite nam na email adresu dokaz o uplati i poslaćemo vam odmah vaučer. :-)
Poštovani, rezervisao sam tj. Uplatio sam preko aplikacije za vaucer iz ove ponude. Od uplate je proslo 24h. Imam kod od uplate i da je uplata uspešno izvršena. Mene interesuje da li kada se pojavim tamo treba da imam poseban vaucer od vas ili neku potvrdu kako bih mogao da iskoristim ovu ponudu....