Pitanja u vezi ponude
Marina, sistem je vaše vaučere već poslao na staru e-mail adresu. E-mail adresu smo ti promenili i sada možeš da se uloguješ na sajt (MDjuricic@hotmail.com). Vaučere ćeš naći u delu "moje kupovine".
Izvinjavam se na nesmotrenosti, ali me zanima da li postoji mogucnost da kupone posaljete na ovaj mail? Hvala unapred.
Marina, tehnička podrška radi na Vašem zahtevu. Ali 2 naloga ne možete imati, samom promenom naloga gubite sve Vaše privilegije redovnog korisnika. Čim dobijemo informaciju od tehničke podrške javićemo Vam šta i kako dalje.
Rezervisali smo ponudu u cetvrtak, uplatili u subotu, ali nam vaucer nije stigao na adresu MDjuricic@hotmail.com. I kada pokusavamo da se ulogujemo ovde sa tom adresom, kaze nam da ne postoji. Hvala unapred.
Katarina, nemamu u sistemu navedenu e-mail adresu, ali imamo MDjuricic@live.com. Da li je to Vaša e-mail adresa pod kojom ste se registrovali? :)
A dostava da li je moguce? :)
Simonida, dostava nije moguća.
Da li mogu dve osobe da podele jednu picu? :)
Nataša, mogu. :)
da li je moguce, da se pice uzmu za poneti?
Uroše, moguće je. :)
Problem je u tome sto mail na koji smo se registrovali i prijavili tj onaj na koji treba da nam posaljete vaucer za vec uplacene pice, ne postoji, tako da mi automatski nemamo dva mail-a, samo molimo da nam posaljete na ovaj mail. Da li je to moguce? Mozete da deaktivirate nalog mdjuricic@live.com, posto njemu nemam pristup.