← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

marija
10.2.2014 16:06:03

Pštovani, sad imam jos jedno pitanje. Kontaktirala sam agenciju danas pošto sam uplatila vaučer, i oni su mi rekli da su putovanje za Budimpeštu zatvorili, i da sad ne mogu da iskoristim taj popust. Sad moje pitanje je, pošto znam da svaka ponuda ima svoj poziv na broj, da li ja mogu taj novac nekako da prebacim na neku drugu kupovinu? Unapred hvala.

Kupoman

Naravno Marija, nazovite sutra od 9h kupomanov info broj (011/2336-293 ili 060/6999-404) da Vam naša ljubazna koleginica prebaci kupoman kredit na neku drugu ponudu.

marija
10.2.2014 11:16:07

Poštovani, imam jedno pitanje, da li je moguće platiti aranžman negde u Beogradu. Hvala

Kupoman

Marija, možete da platite preko žiro računa u dogovoru sa agencijom.  :)