Pitanja u vezi ponude
Jamina, pozovite nas na br.tel 060/6999-404 ili 011/2403-046, da pokušamo da vam pomognemo i rešimo problem :-)
Postovani, da li biste mogli da mi pomognete? Platila sam, stigao je ali na moje devojacko prezime.
Milice, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo mogli da ispravimo prezime. :)
Poštovani, zaista ne znam u čemu je problem, ali nije mi stigao vaučer na mejl.
Jelisaveta, molimo Vas da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/2403-046 kako bismo videli u cemu je problem. :)
Poštovani, vaučer nije ni u jednoj od navedenih opcija. Pregled sam uplatila 1. 12, a broj je: PF03679412.
Jelisaveta, ponovo smo Vam poslali vaučer na Vašu email adresu u pdf formatu. :)
Poštovani, u petak sam uplatila postfinom kompletan ginekološki pregled i još uvek mi nije stigao vaučer na mejl. Da li je sve u redu?
Jelisaveta, vaučer se šalje u roku od 10 min nakon uplate putem post fin broja, molimo Vas da proverite deo "moje kupovine" na našem sajtu i deo "promotions" ili "spam" u Vašem email sandučetu. :)
Kako da iskoristim kupon od 100 din.? I da kupim još jedan kupon za sestru? Kako da se uračuna tih 100 din, kada uzmem još jedan kupon?
Violeta, najbolje je da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/2403-046 kako bismo rešili problem. :)
Možete li da mi pošaljete kupon danas na violetanikolic988@gmail.com? Uplatila sam. Hvala unapred
Violeta, od dana uplate potrebno je dva radna dana kako bi evidentirali uplatu i poslali vam vaučer. Možete nam na našu email adresu poslati dokaz o uplati i poslaćemo vam odmah vaučer. :-)
brankomilosavljevic9@gmail.com ako mozete ovde da mi prosledite kupon...Hvala
Marija, poslali smo Vam vaučer na tu adresu. :)
Postovani, da li mozete da mi posaljete vaučer na e mail adresu, uplaceno je, ali mi kupon ne stize.
Nikolina, kada platite uplatnica / E-banking potrebno je dva radna dana da se proknjiži i da vam pošaljemo vaučer, ukoliko Vam je vaučer ranije potreban pošaljite nam dokaz o uplati i poslaćemo vam odmah vaučer. :-)
Imam neki problem sa mejlom da li moze na neki drugi nacin da se dodje do kupona?
Marija, vaučeri se nalaze na vašoj email adresi i na našem sajtu u delu "moje kupovine". A možete nam poslati i drugi email na koji želite da Vam pošaljemo vaučer. :-)
Imam neki problem sa mejlom da li moze na neki drugi nacin da se dodje do kupona?
Marija, pošaljite nam neku drugu email adresu i poslaćemo Vam vaučer. :)
Br. 2580533149 Hvala
Marija, poslali smo vaučer na Vašu email adresu u pdf formatu. :)
Postovani, Kupon mi ne stize na mejl,da li mozete Vi da mi posaljete?
Marija, poslali smo Vam vaučer na Vašu email adresu. :)
Postovani, Kupon mi ne stize na mejl,da li mozete Vi da mi posaljete?
Marija, pošaljite nam samo broj rezervacije kako bismo mogli da proverimo da li je vaučer već poslat. :)
Postovani danas san uplatila za ponudu preko post fina ali mi vaucer jos nije stigao. Mozete li mi poslati vaucer na mail adresu , mogu Vam poslati i dokaz o uplati
Ana, slobodno nam pošaljite dokaz uplate na viber na broj 060/6999-404 kako bismo mogli da proverimo da li je vaučer već poslat. :)
Poslala sam Vam na viber dokaz i uplati
Stanislava, poslat Vam je vaučer. :)
Uplatila sam PostFin a još nisam dobila vaučer. Br. PF03677729
Stanislava, pošaljite nam dokaz uplate na našu email adresu info@kupoman.rs ili na viber na broj 060/6999-404 kako bismo mogli da Vam pošaljemo vaučer. :)
Kada ce mi stici kupon uplatila sam ga jos u petak?
Anđela, vaučer se šalje u roku od dva radna dana od momenta uplate kada plaćate putem uplatnice/ebankinga, a 10 min nakon uplate putem post fina i platnih kartica. :)
Poštovani, do kada traje ova ponuda? Unapred hvala na odgovoru.
Tijana, ponuda ce biti aktivna na sajtu do 17.12. :)
Postovani, Prvolerila sam svoj e-mail vise puta (kao i promocije i moje kupovine) i nema vaucera, a uplatu sam izvrsila 16.11.2018. Da li je potrebno da Vam skeniram uplatnicu? Vaucer mi je potreban sto pre. Pozdrav
Ivana, slobodno nam pošaljite dokaz uplate na naš email ili na viber na broj 060/6999-404 kako bismo mogli da proverimo da li je vaučer poslat. :)
Proverila sam jos jednom. Mail mi se ne pojavljuje ni u jednom folderu, kao ni u opciji moje kupovine :-(
Milice, najbolje je da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/2403-046 kako bismo videli u čemu je problem. :)
Uplata je izvrsena na poziv na broj PF03675037
Milice, vaučer je poslat na adresu milicatorovic88@gmail.com (proverite samo deo "promotions" ili "spam" u Vašem email sandučetu) i deo "moje kupovine" na našem sajtu. :)
Uplata je izvrsena na poziv na broj PF03675037
Milice, vaučer vam je poslat. Možete ga pronaći na vašoj email adresi u delu "promotions" ili "spam" i na našem sajtu u delu "moje kupovine". :-)
Uplatu sam izvrsila 15.11. putem aplikacije komercijalne banke. Jos uvek mi nije stigao vaucer
Milice, slobodno nas kontaktirajte na 060/6999-404 ili na 011/24-03-046. :)
Postovani, Izvrsila sam uplatu gore navedenog paketa u petak. Kada mogu da ocekujem vaucer? Hvala unapred. Pozdrav
Ivana, kada plaćate uplatnicom/e-banking potrebno je dva radna dana od dana uplate kako bi evidentirali uplatu i poslali vam vaučer, a kada platite postfinom i platnom karticom vaučer vam stiže u roku od 10 minuta. Ukoliko vam je vaučer ranije potreban slobodno nam pošaljite dokaz o uplati i dobićete odmah vaučer.
Uplatu sam izvrsila 15.11. putem aplikacije komercijalne banke. Jos uvek mi nije stigao vaucer
Milice, pošaljite nam broj rezervacije kako bi proveli šta se dešava sa vaučerom.
Mogu li vaucer da dobijem danas popodne, kako bih zakazala pregled vec sutra ujutru? Uplatila sam pre 2 sata :)
Milice, može, potrebno je da nam pošaljete dokaz uplate kako bismo mogli da Vam potvrdimo slanje vaučera ( na email ili na viber). :)
Mogu li vaucer da dobijem danas popodne, kako bih zakazala pregled vec sutra ujutru? Uplatila sam pre 2 sata :)
Milice, možete, potrebno je da nam pošaljete dokaz uplate na email info@kupoman.rs ili na viber na broj 060/6999-404. :)
postovani uplatila sam danas popodne i jos nemam nikakvo obavestenje i dalje pise da nije placeno
Radmila, potrebno je dva radna dana od dana uplate kako bi evidentirali uplatu, ukoliko vam je vaučer ranije potreban pošaljite nam dokaz o uplati i poslaćemo vam odmah vaučer :-)
Poštovani, uplatila sam u subotu a rok je bio ponedeljak i vaucer nisam dobila. Kada cu ga dobiti? Hvala
Mirjana, sutra ujutru Vam stiže vaučer. :)
rezervisala sam paket stiglo mi je uplatnica da uplatim do sutra...e sad me zanima to kad uplatim javljam se euromediku za zakazivanje ...jer dobijam neki kod ili samo ime kazem...
Radmila, nakon uplate Vama se vaučer šalje na Vašu email adresu i u deo "moje kupovine" na našem sajtu i potrebno je da odštampate vaučer. Nakon toga zovete i zakazujete pregled. :)
Kako da uplatim
Dragana, potrebno je da se registrujete na naš sajt, ukoliko več jeste onda samo da se ulogujete. Kada uđete u ponudu koju želite, izaberete način plaćanja i nakon uplate Vama se vaučer šalje na Vašu email adresu i u deo "moje kupovine" na našem sajtu :)
Postovani,do kog datuma moze da se izvrsi uplata za ginekoloski pregled u Euromedik-u?
Mirjana, ova ponuda je na sajtu aktivna do 17.12. :)
Ne uspevam da se prijavim za kupon.Možete li mi detaljnije objasniti kako to da uradim?
Radinka, za kupovinu bilo koje ponude na našem sajtu morate da budete naš registrovani korisnik. Prvo što treba da uradite jeste da se registrujete, potom ulogujete, idete na ponudu koju želite da kupite, kliknete kupi i odaberete način plaćanja. Kada uplatite ponudu, nakon što evidentiramo uplatu, dobijate vaučer na vašu email adresu. Sa odštampanim vaučerom možete iskoristiti tu ponudu.
SINOC SAM ULATILA NA PF 03671956 2690,00din ginekoloski pregle u euromediku al mi nije stigao kupon jos na mejl adresu kome da se obratim
Radmila, da bi evidentirali uplatu potrebno je dva radna dana od dana uplate.
Poštovani,prvi put sam na Kupomanu,možete li mi objasniti proceduru za dobijanje vaučera za pregled?
Majo, da biste mogli da kupite bilo koju ponudu, morate da se registrujete na našem sajtu, ulogujete i kupite ponudu koja vas zanima, izaberete način plaćanja koji može biti post fin, uplatnica, platna kartica i e-banking, potom uplatite iznos i nakon uplate dobijate vaučer na vašu email adresu, a možete pronaći i na našem sajtu u delu "Moje kupovine". Sa odštampanim vaučerom idete na predhodno zakazan pregled.
Postovani da li dopler abdomena i dopler vena nogu mogu uraditi u Cvijicevoj?Pozdrav
Biljana, na ovim adresama mozete iskoristiti vaucer. :)
Euromedik
Gandijeva 122
Beograd
011/2284 001; 011/2284 002
Euromedik
Kosovska, Zemun 12
Beograd
011/2616444, 011/2617103
Euromedik
Zrmanjska 8
Beograd
011/3550-179
Euromedik
Stefana Prvovenčanog 32
Beograd
0116557875, 0116557876, 0116557877, 0116557878, 0116557879, 0116557880
Nataša Zlatarić PR, Poliklinika Euromedik
Alekse Nenadovića 7, Beograd
Beograd
011/244 8008; 011/2444 111
Euromedik
Višegradska 20
Beograd
011/3650 660; 011/3650 700
Euromedik
Cvijićeva 42
Beograd
011/3294456, 011/3294457
Euromedik
Pariske komune 22
Beograd
011/2609650, 011/2609620;
Prilikom plaćanja pregleda karticom duplo mi je skinut novac. Pisalo je da nisam uspesno obavila transakciju pa sam ponovila, a onda sam dobila poruku iz banke da je dva puta skinut iznos. Kako mogu da povratim jednu uplatu
Gorice, potrebno je da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/24-03-046. :)
Uplatila sam juce(30.10.)Post Finom vaucer,ali mi nije prosledjen na email,ne znam kako da dodjem do njega?Potvrdu iz Poste imam
Danijela, proverite deo "moje kupovine" kada se ulogujete na naš sajt i deo "promotions" ili "spam" u Vašem email sandučetu. :)
Da li mogu danas da uplatim dve rezevacije iako mi je bio rok do 29.10 da ih uplatim ili moram ponovo da napravim rezervaciju pa da uplatim na nove podatke? Pozdrav
Svetlana, možete slobodno da uplatite, nema potrebe da pravite novu rezervaciju. :)
Da li mogu na pregled bez vaučera samo uz priznanicu. Nevena
Nevena, potrebno je da imate kao elektronski dokaz vaucera. :)
Juče je uplaćen pregled, ali još nije stigao vaučer.Problem je jer mi je sutra zakazan pregled.
Vaučer vam je poslat. Možete ga pronaći na vašoj email adresi u delu "promotions" ili spamovane poruke i na našem sajtu u delu "Moje kupovine". Za pregled vam je potreban vaučer.
Želela bih da naručim kupon ali me zanima jedna stvar.U Euromediku su mi rekli da nije moguće iskoristiti kupon u njihovoj bolnici u Višegradskoj.Da li ova ponuda zaista obuhvata ovu bolnicu ili ne?Unapred zahvalna.
Marijana, ovu ponudu tj. vaucer mozete iskoristiti u bolnici u Visegradskoj. :)
Poštovani, molim vas da mi pošaljete što pre vaučer jer mi je hitan pregled. Hvala
Jelena, potrebno je da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/24-03-046.
Da li ste dobili moju poruku ,nisam sigurna jesam dobro poslala...Marija
Marija, najbolje je da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/24-03-046. :)
Rezervisala sam kupon u subotu i tada ga odmah platila , pise da je do danas rezervisan a jos uvek pise da nije placeno, pa ne mogu da dobijem vaucer. Do kada ce mi biti kupon rezervisan, sta ako mi prodje uplata a istekne rezervacija kupona?
Sofija, vaučer se šalje u roku od dva radna dana od momenta uplate kada plaćate putem uplatnice/ebankinga, a 10 min nakon uplate putem post fina i platnih kartica. :)
Postovani, do kada traje ova ponuda?
Marija, rok iskoristivosti vaučera je do 29.12. a ponuda na sajtu će biti aktivna do 17.12. :)
Da li postoji problem sto nisam upisala poziv na broj, uplatila sam paket a vaucer mi nije stigao?
Jelena, polje poziv na broj je obavezno polje i poslali smo Vam vaučer. :)
Pre dva dana sam uplatila paket, vaucer mi jos nije stigao, a zaboravila sam da upisem poziv na broj? Jel moze to nekako da se regulise?
Jelena, poslali smo vaučer. :)
Nikako ne uspevam da iskoristim kredit.