← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Jasmina
7.12.2018 11:52:31

Nikako ne uspevam da iskoristim kredit.

Kupoman

Jamina, pozovite nas na br.tel 060/6999-404 ili 011/2403-046, da pokušamo da vam pomognemo i rešimo problem :-)

Milica
5.12.2018 17:34:41

Postovani, da li biste mogli da mi pomognete? Platila sam, stigao je ali na moje devojacko prezime.

Kupoman

Milice, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo mogli da ispravimo prezime. :)

Jelisaveta
5.12.2018 10:04:48

Poštovani, zaista ne znam u čemu je problem, ali nije mi stigao vaučer na mejl.

Kupoman

Jelisaveta, molimo Vas da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/2403-046 kako bismo videli u cemu je problem. :)

Jelisaveta
4.12.2018 17:51:46

Poštovani, vaučer nije ni u jednoj od navedenih opcija. Pregled sam uplatila 1. 12, a broj je: PF03679412.

Kupoman

Jelisaveta, ponovo smo Vam poslali vaučer na Vašu email adresu u pdf formatu. :)

Jelisaveta
4.12.2018 14:55:47

Poštovani, u petak sam uplatila postfinom kompletan ginekološki pregled i još uvek mi nije stigao vaučer na mejl. Da li je sve u redu?

Kupoman

Jelisaveta, vaučer se šalje u roku od 10 min nakon uplate putem post fin broja, molimo Vas da proverite deo "moje kupovine" na našem sajtu i deo "promotions" ili "spam" u Vašem email sandučetu. :)

Violeta
3.12.2018 12:57:50

Kako da iskoristim kupon od 100 din.? I da kupim još jedan kupon za sestru? Kako da se uračuna tih 100 din, kada uzmem još jedan kupon?

Kupoman

Violeta, najbolje je da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/2403-046 kako bismo rešili problem. :)

Violeta
3.12.2018 10:54:07

Možete li da mi pošaljete kupon danas na violetanikolic988@gmail.com? Uplatila sam. Hvala unapred

Kupoman

Violeta, od dana uplate potrebno je dva radna dana kako bi evidentirali uplatu i poslali vam vaučer. Možete nam na našu email adresu poslati dokaz o uplati i poslaćemo vam odmah vaučer. :-)

Marija
29.11.2018 08:15:47

brankomilosavljevic9@gmail.com ako mozete ovde da mi prosledite kupon...Hvala

Kupoman

Marija, poslali smo Vam vaučer na tu adresu. :)

nikolina
28.11.2018 19:20:24

Postovani, da li mozete da mi posaljete vaučer na e mail adresu, uplaceno je, ali mi kupon ne stize.

Kupoman

Nikolina, kada platite uplatnica / E-banking potrebno je dva radna dana da se proknjiži i da vam pošaljemo vaučer, ukoliko Vam je vaučer ranije potreban pošaljite nam dokaz o uplati i poslaćemo vam odmah vaučer. :-)

Marija
28.11.2018 17:19:45

Imam neki problem sa mejlom da li moze na neki drugi nacin da se dodje do kupona?

Kupoman

Marija, vaučeri se nalaze na vašoj email adresi i na našem sajtu u delu "moje kupovine". A možete nam poslati i drugi email na koji želite da Vam pošaljemo vaučer. :-)

Marija
28.11.2018 12:36:50

Imam neki problem sa mejlom da li moze na neki drugi nacin da se dodje do kupona?

Kupoman

Marija, pošaljite nam neku drugu email adresu i poslaćemo Vam vaučer. :)

Marija
28.11.2018 11:36:13

Br. 2580533149 Hvala

Kupoman

Marija, poslali smo vaučer na Vašu email adresu u pdf formatu. :)

Marija
28.11.2018 11:34:23

Postovani, Kupon mi ne stize na mejl,da li mozete Vi da mi posaljete?

Kupoman

Marija, poslali smo Vam vaučer na Vašu email adresu. :)

Marija
28.11.2018 09:46:30

Postovani, Kupon mi ne stize na mejl,da li mozete Vi da mi posaljete?

Kupoman

Marija, pošaljite nam samo broj rezervacije kako bismo mogli da proverimo da li je vaučer već poslat. :)

Ana
26.11.2018 22:10:40

Postovani danas san uplatila za ponudu preko post fina ali mi vaucer jos nije stigao. Mozete li mi poslati vaucer na mail adresu , mogu Vam poslati i dokaz o uplati

Kupoman

Ana, slobodno nam pošaljite dokaz uplate na viber na broj 060/6999-404 kako bismo mogli da proverimo da li je vaučer već poslat. :)

STANISLAVA
26.11.2018 13:44:23

Poslala sam Vam na viber dokaz i uplati

Kupoman

Stanislava, poslat Vam je vaučer. :)

STANISLAVA
26.11.2018 13:15:11

Uplatila sam PostFin a još nisam dobila vaučer. Br. PF03677729

Kupoman

Stanislava, pošaljite nam dokaz uplate na našu email adresu info@kupoman.rs ili na viber na broj 060/6999-404 kako bismo mogli da Vam pošaljemo vaučer. :)

Andjela
26.11.2018 10:01:22

Kada ce mi stici kupon uplatila sam ga jos u petak?

Kupoman

Anđela, vaučer se šalje u roku od dva radna dana od momenta uplate kada plaćate putem uplatnice/ebankinga, a 10 min nakon uplate putem post fina i platnih kartica. :)

Tijana
24.11.2018 18:27:28

Poštovani, do kada traje ova ponuda? Unapred hvala na odgovoru.

Kupoman

Tijana, ponuda ce biti aktivna na sajtu do 17.12. :)

IVANA
21.11.2018 15:17:39

Postovani, Prvolerila sam svoj e-mail vise puta (kao i promocije i moje kupovine) i nema vaucera, a uplatu sam izvrsila 16.11.2018. Da li je potrebno da Vam skeniram uplatnicu? Vaucer mi je potreban sto pre. Pozdrav

Kupoman

Ivana, slobodno nam pošaljite dokaz uplate na naš email ili na viber na broj 060/6999-404 kako bismo mogli da proverimo da li je vaučer poslat. :)

Milica
19.11.2018 19:33:00

Proverila sam jos jednom. Mail mi se ne pojavljuje ni u jednom folderu, kao ni u opciji moje kupovine :-(

Kupoman

Milice, najbolje je da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/2403-046 kako bismo videli u čemu je problem. :)

Milica
19.11.2018 18:56:33

Uplata je izvrsena na poziv na broj PF03675037

Kupoman

Milice, vaučer je poslat na adresu milicatorovic88@gmail.com (proverite samo deo "promotions" ili "spam" u Vašem email sandučetu) i deo "moje kupovine" na našem sajtu. :)

Milica
19.11.2018 18:53:34

Uplata je izvrsena na poziv na broj PF03675037

Kupoman

Milice, vaučer vam je poslat. Možete ga pronaći na vašoj email adresi u delu "promotions" ili "spam" i na našem sajtu u delu "moje kupovine". :-)

Milica
19.11.2018 18:44:14

Uplatu sam izvrsila 15.11. putem aplikacije komercijalne banke. Jos uvek mi nije stigao vaucer

Kupoman

Milice, slobodno nas kontaktirajte na 060/6999-404 ili na 011/24-03-046. :)

IVANA
19.11.2018 15:47:37

Postovani, Izvrsila sam uplatu gore navedenog paketa u petak. Kada mogu da ocekujem vaucer? Hvala unapred. Pozdrav

Kupoman

Ivana, kada plaćate uplatnicom/e-banking potrebno je dva radna dana od dana uplate kako bi evidentirali uplatu i poslali vam vaučer, a kada platite postfinom i platnom karticom vaučer vam stiže u roku od 10 minuta. Ukoliko vam je vaučer ranije potreban slobodno nam pošaljite dokaz o uplati i dobićete odmah vaučer.

Milica
19.11.2018 11:44:15

Uplatu sam izvrsila 15.11. putem aplikacije komercijalne banke. Jos uvek mi nije stigao vaucer

Kupoman

Milice, pošaljite nam broj rezervacije kako bi proveli šta se dešava sa vaučerom.

Milica
15.11.2018 13:31:10

Mogu li vaucer da dobijem danas popodne, kako bih zakazala pregled vec sutra ujutru? Uplatila sam pre 2 sata :)

Kupoman

Milice, može, potrebno je da nam pošaljete dokaz uplate kako bismo mogli da Vam potvrdimo slanje vaučera ( na email ili na viber). :)

Milica
15.11.2018 13:01:31

Mogu li vaucer da dobijem danas popodne, kako bih zakazala pregled vec sutra ujutru? Uplatila sam pre 2 sata :)

Kupoman

Milice, možete, potrebno je da nam pošaljete dokaz uplate na email info@kupoman.rs ili na viber na broj 060/6999-404. :)

Radmila
13.11.2018 20:13:10

postovani uplatila sam danas popodne i jos nemam nikakvo obavestenje i dalje pise da nije placeno

Kupoman

Radmila, potrebno je dva radna dana od dana uplate kako bi evidentirali uplatu, ukoliko vam je vaučer ranije potreban pošaljite nam dokaz o uplati i poslaćemo vam odmah vaučer :-)

Mirjana
13.11.2018 11:08:44

Poštovani, uplatila sam u subotu a rok je bio ponedeljak i vaucer nisam dobila. Kada cu ga dobiti? Hvala

Kupoman

Mirjana, sutra ujutru Vam stiže vaučer. :)

Radmila
12.11.2018 14:12:01

rezervisala sam paket stiglo mi je uplatnica da uplatim do sutra...e sad me zanima to kad uplatim javljam se euromediku za zakazivanje ...jer dobijam neki kod ili samo ime kazem...

Kupoman

Radmila, nakon uplate Vama se vaučer šalje na Vašu email adresu i u deo "moje kupovine" na našem sajtu i potrebno je da odštampate vaučer. Nakon toga zovete i zakazujete pregled. :)

Dragana
12.11.2018 13:55:40

Kako da uplatim

Kupoman

Dragana, potrebno je da se registrujete na naš sajt, ukoliko več jeste onda samo da se ulogujete. Kada uđete u ponudu koju želite, izaberete način plaćanja i nakon uplate Vama se vaučer šalje na Vašu email adresu i u deo "moje kupovine" na našem sajtu :)

Mirjana
8.11.2018 19:48:47

Postovani,do kog datuma moze da se izvrsi uplata za ginekoloski pregled u Euromedik-u?

Kupoman

Mirjana, ova ponuda je na sajtu aktivna do 17.12. :)

Radinka
6.11.2018 14:34:52

Ne uspevam da se prijavim za kupon.Možete li mi detaljnije objasniti kako to da uradim?

Kupoman

Radinka, za kupovinu bilo koje ponude na našem sajtu morate da budete naš registrovani korisnik. Prvo što treba da uradite jeste da se registrujete, potom ulogujete, idete na ponudu koju želite da kupite, kliknete kupi i odaberete način plaćanja. Kada uplatite ponudu, nakon što evidentiramo uplatu, dobijate vaučer na vašu email adresu. Sa odštampanim vaučerom možete iskoristiti tu ponudu.

radmila
6.11.2018 10:34:08

SINOC SAM ULATILA NA PF 03671956 2690,00din ginekoloski pregle u euromediku al mi nije stigao kupon jos na mejl adresu kome da se obratim

Kupoman

Radmila, da bi evidentirali uplatu potrebno je dva radna dana od dana uplate.

Maja
4.11.2018 22:37:48

Poštovani,prvi put sam na Kupomanu,možete li mi objasniti proceduru za dobijanje vaučera za pregled?

Kupoman

Majo, da biste mogli da kupite bilo koju ponudu, morate da se registrujete na našem sajtu, ulogujete i kupite ponudu koja vas zanima, izaberete način plaćanja koji može biti post fin, uplatnica, platna kartica i e-banking, potom uplatite iznos i nakon uplate dobijate vaučer na vašu email adresu, a možete pronaći i na našem sajtu u delu "Moje kupovine". Sa odštampanim vaučerom idete na predhodno zakazan pregled.

Biljana
3.11.2018 20:12:59

Postovani da li dopler abdomena i dopler vena nogu mogu uraditi u Cvijicevoj?Pozdrav

Kupoman

Biljana, na ovim adresama mozete iskoristiti vaucer. :)

Euromedik
Gandijeva 122
Beograd
 011/2284 001; 011/2284 002

Euromedik
Kosovska, Zemun 12
Beograd
011/2616444, 011/2617103

Euromedik
Zrmanjska 8
Beograd
011/3550-179

Euromedik
Stefana Prvovenčanog 32
Beograd
0116557875, 0116557876, 0116557877, 0116557878, 0116557879, 0116557880

Nataša Zlatarić PR, Poliklinika Euromedik
Alekse Nenadovića 7, Beograd
Beograd
 011/244 8008; 011/2444 111

Euromedik
Višegradska 20
Beograd
011/3650 660; 011/3650 700

Euromedik
Cvijićeva 42
Beograd
011/3294456, 011/3294457

Euromedik
Pariske komune 22
Beograd
011/2609650, 011/2609620;

Gorica
3.11.2018 13:05:15

Prilikom plaćanja pregleda karticom duplo mi je skinut novac. Pisalo je da nisam uspesno obavila transakciju pa sam ponovila, a onda sam dobila poruku iz banke da je dva puta skinut iznos. Kako mogu da povratim jednu uplatu

Kupoman

Gorice, potrebno je da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/24-03-046. :)

Danijela
31.10.2018 09:50:28

Uplatila sam juce(30.10.)Post Finom vaucer,ali mi nije prosledjen na email,ne znam kako da dodjem do njega?Potvrdu iz Poste imam

Kupoman

Danijela, proverite deo "moje kupovine" kada se ulogujete na naš sajt i deo "promotions" ili "spam" u Vašem email sandučetu. :)

Svetlana
30.10.2018 08:15:45

Da li mogu danas da uplatim dve rezevacije iako mi je bio rok do 29.10 da ih uplatim ili moram ponovo da napravim rezervaciju pa da uplatim na nove podatke? Pozdrav

Kupoman

Svetlana, možete slobodno da uplatite, nema potrebe da pravite novu rezervaciju. :)

Nevena Nićetin
25.10.2018 23:20:36

Da li mogu na pregled bez vaučera samo uz priznanicu. Nevena

Kupoman

Nevena, potrebno je da imate kao elektronski dokaz vaucera. :)

Nevena Nićetin
25.10.2018 21:22:15

Juče je uplaćen pregled, ali još nije stigao vaučer.Problem je jer mi je sutra zakazan pregled.

Kupoman

Vaučer vam je poslat. Možete ga pronaći na vašoj email adresi u delu "promotions" ili spamovane poruke i na našem sajtu u delu "Moje kupovine". Za pregled vam je potreban vaučer.

Marijana
24.10.2018 20:51:18

Želela bih da naručim kupon ali me zanima jedna stvar.U Euromediku su mi rekli da nije moguće iskoristiti kupon u njihovoj bolnici u Višegradskoj.Da li ova ponuda zaista obuhvata ovu bolnicu ili ne?Unapred zahvalna.

Kupoman

Marijana, ovu ponudu tj. vaucer mozete iskoristiti u bolnici u Visegradskoj. :)

Jelena
22.10.2018 15:20:01

Poštovani, molim vas da mi pošaljete što pre vaučer jer mi je hitan pregled. Hvala

Kupoman

Jelena, potrebno je da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/24-03-046.

Marija
22.10.2018 13:02:10

Da li ste dobili moju poruku ,nisam sigurna jesam dobro poslala...Marija

Kupoman

Marija, najbolje je da nas kontaktirate na 060/6999-404 ili na 011/24-03-046. :)

Sofija
22.10.2018 12:07:49

Rezervisala sam kupon u subotu i tada ga odmah platila , pise da je do danas rezervisan a jos uvek pise da nije placeno, pa ne mogu da dobijem vaucer. Do kada ce mi biti kupon rezervisan, sta ako mi prodje uplata a istekne rezervacija kupona?

Kupoman

Sofija, vaučer se šalje u roku od dva radna dana od momenta uplate kada plaćate putem uplatnice/ebankinga, a 10 min nakon uplate putem post fina i platnih kartica. :)

Marija
19.10.2018 23:24:18

Postovani, do kada traje ova ponuda?

Kupoman

Marija, rok iskoristivosti vaučera je do 29.12. a ponuda na sajtu će biti aktivna do 17.12. :)

Jelena
19.10.2018 10:20:36

Da li postoji problem sto nisam upisala poziv na broj, uplatila sam paket a vaucer mi nije stigao?

Kupoman

Jelena, polje poziv na broj je obavezno polje i poslali smo Vam vaučer. :)

Jelena
19.10.2018 10:06:31

Pre dva dana sam uplatila paket, vaucer mi jos nije stigao, a zaboravila sam da upisem poziv na broj? Jel moze to nekako da se regulise?

Kupoman

Jelena, poslali smo vaučer. :)