← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Milica
17.8.2016 12:55:56

Postovani, Molim Vas posaljite mi vaucer. Uplatila sam ali vaucer mi jos nije poslat. Hvala!

Kupoman

Milice, potrebno je da pošaljete sliku uplatnice na mail  kako bi Vam poslali vaučer. :)

Dunja
11.8.2016 14:41:41

Poštovani, Zamolila bih Vas da mi pošaljete vaučer sa važenjem do 19.09. Nažalost, niko mi se ne javlja na dole navedeni broj telefona. Hvala unapred, pozdrav

Kupoman

Dunja, Vaš vaučer možete naći kada se ulogujete na našem sajtu u gornjem desnom uglu, deo "Moje kupovine".

Dunja
18.7.2016 19:49:02

Postovani, na sajtu kupoman stoji da vaucer mogu iskoristiti u periodu od 18.7. do 19.9.2016. A na vauceru koji sam dobila e-mailom stoji da je poslednji dan za koriscenje vaucera 31.7. Zamolila bih za informaciju do kada zaista mogu iskoristiti isti. Hvala unapred. Pozdrav

Kupoman

Dunja, Vi ste 17.07. poručili prethodnu ponudu dok je bila aktuelna i koja ima navedeni rok iskoristivosti do 31.07. a 18.07. je krenula nova ponuda. Ukoliko Vam taj datum ne odgovara, javite nam se na 060/6999-404 da Vam promenimo vaučer. :)