← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Suzana
30.1.2018 15:42:38

Htela bih da uplatim tri vaucera za ovaj pregled, ali kao poklon,dakle upisem ime kome poklanjam, na uplatnici je moje ime za uplatu, a na vauceru koje ime stoji, moje ili osobi kojoj je poklonjen?

Kupoman

Suzana, na uplatnici je Vaše ime, a na vaučerima će biti imena koja ste upisali u kvadratiće iznad dela gde se bira način plaćanja. :)

Jovana
19.1.2018 09:50:17

Dobro jutro. Da li ponuda obuhvata i dijagnozu, odnosno terapiju?

Kupoman

Jovana, molimo Vas da kontaktirate Euromedik za sve dodatne informacije. :)

Marija
19.1.2018 00:07:48

Da li je moguće iskoristiti vaučer u novootvorenom Euromediku u Pariske komune? Ovde nije navedeno, pa sam zbunjena.

Kupoman

Marija, vaučer ne važi za tu lokaciju. :)

Stana
16.1.2018 18:26:22

Juce sam uplatila kupon ,ali mi jos nije stigao vaucer a zakazala sam pregled za cetvrtak.Da li cete mi poslati vaucer do tada.

Kupoman

Stano, vaučer se šalje u roku od dva radna dana od momenta uplate ako plaćate putem uplatnice/ebankinga, ako plaćate putem Post Fina ili platnim karticama onda u roku od 10 min i preuzimate ga iz dela "moje kupovine" kada se ulogujete na naš sajt. :)

Marija
27.12.2017 16:15:48

Uplatila sam ponudu 26.12., jos uvek mi nije stigao kupon. Hoce li mi stici do jutra, zelim da znam zbog rezervacije termina, jer mora da se rezervise dan unapred?

Kupoman

Marija, sutra ujutru ćete dobiti vaučer. :)

Sara
25.12.2017 15:07:22

Uplatila sam u subotu 23.12. Oko 14h ponudu i jos uvek mi nije stigao kupon? O cemu se radi?

Kupoman

Saro, sutra ujutu ćete dobiti vaučer. :)