← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Milica
9.9.2013 11:33:04

14.08.2013 uplacen kupon. Tri puta do sada sam se cula sa njima, nikad nemaju slobodan termin i uvek kazu zvacemo vas da vas obavestimo. Krajnje neprofesionalno. Kupona sada necu ni iskoristiti kod njih, neka propadne nije ni bitno.

Milica
8.8.2013 13:56:29

Kupila sam kupon i stigao mi je vaucer na meil. Medjutim, kada zovem salon vec dva dana za redom mi se niko ne javlja na telefon????

Kupoman

Milice, molimo vas da pokušate više puta, ima puno posla i radnice ne mogu u svakom momentu da se jave. :)

Marija
20.7.2013 16:24:31

Zasto nikako ne mogu da odaberem nacin placanja uplatnicom? Kada kliknem na poruci, kaze da nisam odabrala metod placanja, i ne znam koji su pdaci za uplatu?

Kupoman

Marija, sigurno je bila neka trenutna greška u pitanju. :)

pamela
17.7.2013 15:17:42

Da li moze french na noktima umesto lakiranja?

Kupoman

Pamela, ponudom je predviđemo lakiranje, za sve izuzetke morate da proverite sa osobljem salona. :)

dragica
13.7.2013 13:28:41

kupila sam dva vaucera,da li da ih uplatim na jednu uplatnicu ili na dve?

Kupoman

Dragice, uplatite na jednu.:)

dragica
12.7.2013 23:37:21

da li radite muskarcima medicinski pedikir? hvala

Kupoman

Dragice, da.:)