← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Miroslava
7.8.2013 16:35:31

Ja imam isti problem,nisam mogla da dobijem salon posto je br.iskljucen,a sad kada sam zvala na ovaj br.tek sl.ned.imaju slobodno\'a ja imam 2 kupona tako da necu stici da ih iskoristim jer mi traju do 15.8,da li mogu da ponistim ponudu I novac iskoristim za nesto drugo?

Kupoman

Miroslava, imate opciju da ih zamolimo da vam izađu u susret i da iskoristite taj vaš vaučer i nakon isteka ponude, ili da nazovete naše info telefone u toku nedelje od 9 do 16h i dogovorite se oko zamene za novac ili kupoman kredit. Brojevi su:

  • 011/2636-293
  • 060/6999-404
Aleksandra
6.8.2013 16:46:37

par dana pokusavam da stupim u kontakt na taj mobilni i nije dostupan a vaucer mi istice 08 08 da li ima neki drugi broj?

Kupoman

Aleksandra, pokušajte i na ovaj broj  021 66 222 72.