← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Miodrag
22.5.2018 17:51:36

Suprug je juce po podne izvrsio uplatu za ovu ponudu koja je prosla jutros oko 06.30h. Jos uvek smo u statusu rezervacije i nismo dobili vaucer na e-mail. Imamo izvod iz banke da je uplata prosla. Da li mozete da mi kazete o cemu se radi?

Kupoman

Miodraže, rok je dva radna dana da se pošalje vaučer od momenta uplate. :)

Ivana
25.4.2018 22:42:02

Da li ovaj vaucer moze da se iskoristi na Banovom brdu?

Kupoman

Ivana, vaučer važi za lokacije navedene u naslovu ponude. :)

Bojan
18.4.2018 21:27:34

Postovani, Da li ovaj vaucer moze da se iskoristi u Euromediku na adresi Pariske komune 22?

Kupoman

Bojane, vaučer važi za 5 lokacija iz naslova. :)

Aleksandra
18.4.2018 21:17:06

Postovani, do kada je krajnji rok da se uplati vaucer?

Kupoman

Aleksandra, rok za uplatu je 24h, najkasnije 48h od momenta rezervacije vaučera. :)

Valerija
9.4.2018 12:39:45

Postovani, uplatila sam ponudu u cetvrtak, i sada mi pise da je moja rezervacija otkazana, da li je to zbog praznika?

Kupoman

Valerija, da, zbog praznika nam nisu još uvek proknjižene uplate. Dobićete vaučer do sutra ujutru. :)