Pitanja u vezi ponude
Saro, najkasnije za dva radna dana. :)
uplatila sam 22.2 tri vaučera, ali imam problem jer mislim da sam ih slučajno obrisala ili mi vi niste poslali? molim odgovor,plz:)
Tatjana, proveri da li su na sajtu kad se uloguješ u delu "moje kupovine". :)
291-017616 i 291-017564
Poslato :)
rezervisao sam 17.2,a nisam mogao da uplatim prosle nedelje,da li je kasno da uplatim u ponedeljak, 27.2.?
Savo, možeš da uplatiš u ponedeljak, izaćićemo ti u susret. :)
Sada sam videla da sam pogresila poziv na broj, permutovala sam dve cifre. Sta da radim? Da li ce vam stici tako, s\'obzirom da je racun primaoca tacan?
Katarina, pošalji nam molimo te koji je poziv na broj trebalo da upišeš.
U ponedeljak sam uplatila
Pise da nije placeno i dalje, a uplatila sam dva vaucera
Katarina, kada si uplatila? Vaučere šaljemo najkasnije za dva radna dana. :)
22-og sam uplatila 4 kupona,ali uplata jos uvek nije prosla.da li ce mi stici vauceri?
Dragana, hoće, vaučeri stižu najkasnije za dva radna dana od dana uplate. :)
juce sam upllatila 4 kupona, hoce li mi stici vauceri?
Bojana, vaučeri stižu najkasnije za dva radna dana od dana uplate. :)
Ja sam uplatila jos pre 3 dana ovu ponudu, i jos mi nije stiglo da je placeno?
Katarina, proveri kad se uloguješ na sajtu u delu "moje kupovine", da li je vaučer tamo?
platila sam 20.02.,nisam dobila vaucer?????????????????????
Tanja, vaučer možeš naći kada se uloguješ na našem sajtu u delu "moje kupovine". :)
Danas sam rezervisao vaucere za izradu fotografija. Upravo sam video da je rok za uplatu bio samo u toku dana? da li je kasno da uplatim sutra? registracija 18501, 18504, 18505. Molim da mi potvrdite.
Milane, možeš da uplatiš sutra. :)
Da li bi ste mogli da mi potvrdite da je vaučer broj 291-017872 uspešno registrovani.
Hvala puno.
Molim vas da proverite da li su vaučeri br. 291-017688 i 291-017533 uspešno registrovani, budući da nisam dobila mail sa potvrdom registracije. Hvala
Tamara, pogrešno si upisala e-mail, napisala si mail.com umesto gmail.com. Prepravićemo to, uplatnice možeš naći na sajtu kad se uloguješ u delu "moje kupovine".
jel neko saznao sve ove info...da nam napise da ne zovemo svi za iste stvari....znaci jel mzoe zipovan fajl, jel imamo izbor mat ili sjajne...itd...
da li da naglasim kad saljem slike putem mail-a da zelim sliku sa lil bez okvira,i da li da bude mat ili sjaj?
Jelena, najbolje je za te informacije da pozoveš kontakt telefon studija, oni će ti tačno reći. :)
Da li fotografije možemo slati zipovane u jednom folderu ili svaku pojedinačno i da li moraju biti u originalnom formatu ili se mogu smanjiti ( da li će smanjenje uticati na kvalitet prilikom izrade )Da li je dovoljno samo se pozvati u mailu na pozivni broj?
Tamara, za te informacije najbolje je da pozoveš kontakt telefon Studija, oni će ti sve tačno reći. :)
na koji e-mail da posaljemo fotografije?
Tamara, na fotozivkovic@live.com :)
znaci, posaljemo slike na mail, i samo odlazimo po njih?
Jovana, upravo tako, i pozovi samo kontakt telefon studija da ti kažu kad da dodješ. :)
ako hocu da uplatim vise od jednog vaucera da li moram da uplacujem svaku uplatnicu posebno ili mogu sve sa jednom?
Igore, možeš sve odjednom, potrebno je samo da odabereš količinu koja ti odgovara prilikom rezervacije. :)
Opet nije naglaseno da je u pitanju izrada digitalnih slika i da za iste pare nece uraditi slike sa razvijenog filma.
Jutros sam uplatila kada da ocekujem kupon? :)