← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Danilo
18.10.2014 17:39:59

Ivana da niste Vi mozda neka neostvarena doktorka stomatologije, pa sami sebi odredjujete dijagnozu? :P Ne verujem ko sve ume da koristi kompljuter.. Sve pohvale za ordinaciju, povoljno profesionalno,usluzno...

Vladislava
4.6.2012 18:46:52

Malo sam zakasnila sa uplatom, je l\' može sutra da se uplati?

Kupoman

Vladislava,može! :)

Tatjana
4.6.2012 14:24:40

Rezervisala sam 3.6.2012. jedan kupon i dobila sam informaciju da mi je 4.6. poslednji dan za uplatu. Uplatu sam izvrsila u roku ali sam sada videla da se vauceri mogu iskoristiti do 1.6.2012. Da li cu moci da iskoristim vaucer?

Kupoman

Tatjana, rok iskoristivosti vaučera je od 4. juna do 4. septembra. :)

Jelena
4.6.2012 11:32:01

Uplatila sa 4 vaucera 01.06.2012. Kada cu dobiti uplacene vaucere?

Kupoman

Jelena, u roku od dva radna dana od momenta plaćanja, što  je sutra. :)

Biserka
14.3.2012 08:48:52

U pitanju je jedan kanal...

Biserka
13.3.2012 10:46:58

Ne mogu ,a da ne podelim nezadovoljstvo!Ponuda izmedju ostalog obuhvata :lečenje zuba jednog kanala koji podrazumeva (vađenje živca i punjenje kanala korena).Zasto se onda ta ista ponuda naplacuje 3000 din?!Ili cetri kupona ...I ako je tako,zasto nije naglaseno?

Kupoman

Biserka, ponuda obuhvata lečenje jednog kanala korena, ali ukoliko je u pitanju više kanala, u napomenama je naglašeno da je potrebno kupiti više vaučera.

Marija
8.3.2012 10:29:17

Hvala.. :*

Kupoman

:)

Marija
3.3.2012 22:24:07

Aham, nashla sam..hvala..:) Ali ja nemam shtampach, i nzm kako da ga ishtampam? Jel mogu samo da odnesem uplatnicu, bez kupona?

Kupoman

Marija, dovoljno je da prepišeš jedinstven broj vaučera i poneseš ga sa sobom u salon. :)

Marija
3.3.2012 19:09:49

Uplatila sam za kupon, proshlog petka, a kupon josh nisam dobila.. U chemu je problem?

Kupoman

Marija, vaučer možeš naći kada se uloguješ na našem sajtu u delu "moje kupovine". :)

miljana
27.2.2012 17:26:58

Nije mi legla uplata preko E_bankinga, uplatila sam u petak! Moze li se chekati do sutra???

Kupoman

Miljana, vaučer šaljemo najkasnije za dva radna dana, sutra prepodne sigurno. :)

Milenija
26.2.2012 18:32:38

Moram da kazem da ni sama nisam potupuno zadovoljna iskustvom u KrunaDentu. Usla sam u ordinaciju,potrazili smo broj kupona,skinula sam se sela na stolicu,dogovorili smo sta treba da se radi,zub je ociscen od karijesa i plombiran,receno mi je sta jos ima za popravku,obukla sam se i izasla i sve je trajalo 17 min. Sama popravka sa plombiranjem jedno 6 min! Razumem da se ne moze ocekivati ne znam kakva usluga za 440 din ali i taj tretman \"0draditi ih na brzinu i bez da vide sta ste stvarno radili\" nije resenje.Da li je zub adekvatno popravljen su tek videti, dakle ovo se tice opsteg utiska.

Katarina
24.2.2012 17:06:24

I moje iskustvo sa Kruna Dentom je vrlo pozitivno. Ja sam jedan vaucer poklonila sestri, i uslugom i ljubaznošču smo bile zadovoljne i ona i ja. U to ime, kupiću opet vaučere.

KATARINA
22.2.2012 17:43:47

Ja bih volela da sa vama podelim lepo iskustvo iz Kruna dent-a. Mislim da je ponuda super i da sam u ordinaciji bila lepo docekana i da plombe koje su mi stavljene i danas su super. Ne vidim razlog za ovo! pozz svima

Marina
22.2.2012 13:02:15

ja ipak moram da dodam nesto u vezi sa Ivaninim komentarom...htela sam da kazem da sam potrazila jos komentara na drugim sajtovima i uglavnom su komentari bili povoljni u korist Kruna denta tako da sam se ja ipak odlucila da uzmem kupone

Ivana
22.2.2012 12:09:48

Moj savet vam je da ako uporno dajete ove ponude da onda i uradite posao kako treba da bi privukli musterije. A svakako se necu javiti jer ste vec pokazali neljubaznost i nestrucnost.

Tamara
21.2.2012 18:47:09

Poštovana Ivana, ukoliko iz bilo kog razloga niste zadovoljni uslugom naše ordinacije, molim Vas da se slobodno i bez ustručavanja javite. Iskoristiću ovu priliku da Vas demantujem u Vašoj tvrdnji jer naš cilj je da svaki pacijent izađe odavde zadovoljan i sa osmehom i uvek smo otvoreni za sve sugestije i komentare.

Tanja
21.2.2012 15:59:13

Ivana, hvala na komentaru. Mislila sam da uplatim, ali posle tvog iskustva odustajem :-)

dragana
21.2.2012 11:49:22

Da li se dobija anestezija za popravku zuba?

Kupoman

Dragana, naravno, anestezija je uključena u cenu. :)

Marina
21.2.2012 10:45:18

Postovani da li moze da se iskoristi kupon u slucaju revizije jednog kanala na sestici (ostala dva su OK) u tom slucaju rezervisala bih jos jedan kupon Hvala marina

Kupoman

Marina, može a za sve dodatne informacije kontaktirajte ordinaciju. :)

Ivana
21.2.2012 09:13:05

Nisam zadovoljna ovom uslugom. Ni ne ocisti zub do kraja od karijesa stavlja plombu. Ne preporucujem.