← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Ema
1.2.2019 23:31:42

Postovani, juce sam uplatila preko e-bankinga,novac je soinut sa racuna a vaucer nije poslat. Da li bi mogli vaucer da mi posaljete?

Kupoman

Ema, kada platite uplatnica/e-banking , potrebno nam je dva radna dana da evidentiramo uplatu i pošaljemo vam vaučer, ukoliko vam je vaučer ranije potreban pošaljite nam dokaz o uplati i poslaćemo vam odmah vaučer. :-)

Andjela
10.1.2019 19:20:42

Uplatila sam ovu ponudu preko e-bankinga. Medjutim, još uvek ne piše da je plaćeno u mojoj kupovini a novac skinut sa računa. Molim Vas da ispravite ovu nepravilnost

Kupoman

Anđela, potrebno je dva radna dana kako bismo evidentirali uplatu i poslali vam vaučer. Ukoliko vam je vaučer ranije potreban pošaljite nam dokaz o uplati i poslaćemo vam odmah vaučer. :-)

Marija
19.11.2018 16:10:38

Uplatila sam za ovu ponudu u petak, jos uvek pise da nije placeno u odeljku moje kupovine, ako mozete da mi odgovorite sta je problem?

Kupoman

Marija, slobodno nas kontaaktirajte na 060/6999-404 ili na 011/2403-046. :)