← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Ivana
25.12.2012 10:48:30

Zasto ni jedan od brojeva za zakazivanje nisu u funkciji? Fiksni - nepostojeci, a na mob. se niko ne javlja??

Kupoman

Ivana, samo pokušajte više puta ili pošaljite poruku. Javiće se sigurno u toku dana. Zbog velike gužve rade po 12 sati dnevno da svima izađu u susret. :)

Jelena
30.11.2012 13:50:25

Sve ok... Evo ,sad kupujem i treci...da ne bude zabune :)))

Jelena
30.11.2012 12:45:05

Juce sam kupila dva vaucera za ovaj tretman (odvojeno), ali u uplatnici mi nije popunjen iznos? Trebaju mi 2 vaucera, dakle 2 uplatnice sa iznosom. Mozete li mi poslati na mail.

Kupoman

Jelena, upiši 450 din. :)

Mirjana
29.11.2012 11:17:04

da li kupon može da koristi drugarica, ako je na moje ime?

Kupoman

Mirjana, može jer vaučer nije na ime i prezime već ima svoj jedinstveni broj! :)

Sladja
27.11.2012 13:08:15

Kako da poklonim vaučer?

Kupoman

Slađo, imaš u delu "moje kupovine" opciju "poklonite vaučer" koja služi da se vaučer odštampa bez izražene cene i popusta! :)