← nazad
Pitanja u vezi ponude
Kupoman
Zana, poslat je vaučer. :)
Svetlana
14.6.2013 14:59:22
Je li to neka nova korporativna kultura da kada stavite svoju ponudu na sajt sa popustima imate pravo da budete neljubazni sa onima koji nasednu i kupe vaučer i spustite im slušalicu iako su vas zvali na broj i u vreme koje ste naveli u ponudi? Jer to se meni upravo desilo sa ovim salonom. Ako su takvi u verbalnoj komunikaciji, ne želim ni da saznajem kakvi su \"stručnjaci\" u poslu kojim se bave.
olivera
12.6.2013 17:40:19
kako mogu da porucim jos jedan vaucer na isto ime i mejl kada sam se vec registrovala za jedan
Kupoman
Olivera, samo ponovite proceduru. :)
Prvi put se bakcem sa ovakvim kupovinama i neshto mi tu nije bash savim jasno.. Poruchila sam vaucher i izvrshila uplatu, preko poshtanske uplatnice... ALI Kad udjem u \"moje kupovine\" pishe mi da nemam rezervisanih vauchera i da uplata nije izvrshena? Proverila sam uplatnicu, na njoj nema greshaka... Gde sam pogreshila? Hvala unapred.