← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Zana
14.6.2013 23:27:37

Prvi put se bakcem sa ovakvim kupovinama i neshto mi tu nije bash savim jasno.. Poruchila sam vaucher i izvrshila uplatu, preko poshtanske uplatnice... ALI Kad udjem u \"moje kupovine\" pishe mi da nemam rezervisanih vauchera i da uplata nije izvrshena? Proverila sam uplatnicu, na njoj nema greshaka... Gde sam pogreshila? Hvala unapred.

Kupoman

Zana, poslat je vaučer. :)

Svetlana
14.6.2013 14:59:22

Je li to neka nova korporativna kultura da kada stavite svoju ponudu na sajt sa popustima imate pravo da budete neljubazni sa onima koji nasednu i kupe vaučer i spustite im slušalicu iako su vas zvali na broj i u vreme koje ste naveli u ponudi? Jer to se meni upravo desilo sa ovim salonom. Ako su takvi u verbalnoj komunikaciji, ne želim ni da saznajem kakvi su \"stručnjaci\" u poslu kojim se bave.

olivera
12.6.2013 17:40:19

kako mogu da porucim jos jedan vaucer na isto ime i mejl kada sam se vec registrovala za jedan

Kupoman

Olivera, samo ponovite proceduru. :)