← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Nina
10.1.2013 12:43:22

hvala, evo malopre sam uspela da se cujem sa njima :)

Nina
10.1.2013 10:58:37

juce ceo dan im je mobilni bio nedostupan...

Kupoman

Nina, od danas ponovo rade. :)

jovana
9.1.2013 14:35:23

najlepse hvala na brzom odgovoru.

Kupoman

Jovana, nema na čemu! :)

jovana
9.1.2013 14:10:16

ja sam uplatila svoj kupon juce u 5 popodne u posti i i dalje nisam dobila vaucer,sta se desava?

Kupoman

Jovana, vaučer stiže u roku od dva radna dana. :)

jovana
8.1.2013 20:27:54

uplatila sam porudžbinu još u subotu - kako nije stigao vaučer???

Kupoman

Jovana, poslat je jutros. :)

violet
8.1.2013 18:12:32

Jel se mogu izliti nokti i napraviti frenc?

Kupoman

Mogu naravno! :)

jovana
8.1.2013 12:12:18

ja sam u petak narucila kupon i u subotu uplatila, i sad mi na profilu pise da nemam rezervisanih kupona niti kupljenih, o cemu se radi?

Kupoman

Jovana, poslat je jutros vaučer. :)

Danijela
7.1.2013 17:08:17

Zanima me da li se sterilisu instrumenti i kako da budemo sigurni u to?Hvala

Kupoman

Danijela, sterilišu se svi instrumenti i turpije, stoje u stelirizatoru sve vreme i vade se po potrebi i to se vidi. :)

Sonja
7.1.2013 14:37:16

Obzirom da su dva naredna dana neradna, tacnije i 9-ti januar je neradni, da li se moze uplatiti 10-og? Hvala.

Kupoman

Sonja, može! :)

Tamara
5.1.2013 13:17:49

Sve pohvale za devojku koja radi nokte :)

Jelena
4.1.2013 08:18:12

Devojka odlicno radi nokte. Idem vec treci put i bas sam zadovoljna :)