← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Pavle
22.2.2017 10:59:40

Pozdrav, interesuje me da li je maser ili maserka u pitanju?

Kupoman

Pavle, molimo vas da pozovete salon za tu informaciju. :)

Jelena
30.1.2017 19:13:51

Postovani ja sam uplatila dve masaze u petak ,ali danas je ponedeljak 30.01 i krajni rok za evidentiranje uplate ,meni u mojoj kupovini jos uvek stoji da nisam uplatila moje rezervacije ,pa se plasim da mi nepropadne uplata .

Kupoman

Jelena, Vaš vaučer možete preuzeti sutra iz dela "Moje kupovine" kada se ulogujete na naš sajt. :)

Bojana
24.1.2017 20:36:22

Ja sam karticom uplatila ovu masažu (pre 5 dana).Šta sad treba da radim, nešto čekam ili zovem da zakažem?

Kupoman

Bojana, Vama vaučer stiže u roku od 10 min ako plaćate platnim karticama i preuzimate iz dela "moje kupovine" vaučer. :)

Jasna
20.1.2017 14:39:11

da li mogu vaucer koji sam greskom rezervisala kao POSTFIN da uplatim uplatnicom/e bank

Kupoman

Jasna, promenili smo vam način plaćanja na uplatnicu. :)