← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Ljiljana
26.4.2019 16:23:01

Rezervacija je: PF03721923.Da li sam dobilla vaucer I gde se on nalazi?

Kupoman

Ljiljana, vaucer Vam je poslat u deo "moje kupovine" na nasem sajtu i na Vasu email adresu (proverite deo "promotions" ili spam" u Vasem email sanducetu). :)

Ljiljana
24.4.2019 18:16:16

Da li sam ja dobilla vaucer? Uplatila sam 750 din. Pf.

Kupoman

Ljiljana, potrebno je da nam pošaljete broj rezervacije kako bismo mogli da proverimo. :)

Marina
14.3.2019 00:49:08

Da li vaucer obuhvata i sklapanje personalizovanog menija ili to moze da se doplati?

Kupoman

Marija,  vaučer obuhvata: Kompletan nutricionistički pregled + stručni saveti o ishrani, za sve ostale informacije možete kontaktirati Euromedik u Višegradskoj na br. tel. 011/3650 660, 011/3650 700i Euromedik Pariske komune na br.tel.011/2609650, 011/2609620:-)

Veselinka
11.3.2019 01:41:55

Hoce li biti ovog pregleda i u Alekse Nenadovica?

Kupoman

Veselinka, trenutno nemamo tu vrstu informacije :-)

masa
10.3.2019 14:20:30

popunila sam za kupovinu vaucera ali ga jos nisam dobila na mail

Kupoman

Maso, vauceri se salju u roku od dva radna dana od momenta uplate kada placate putem uplatnice/ebankinga, a 10 min nakon uplate putem post fina i platnih kartica. :)