← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Dragana Veljkovic
21.5.2017 21:29:27

Ja ne znam da li ce se moj komentar pojaviti negde, ali bih volela kako i drugi ljudi ne bi bili prevareni.Naime, po prvi put sam kupila nesto sto je na popustu, tacnije ovaj servis klime, nadajuci se da cu dobiti makar 80% usluge koju sam platila, ali avaj! Naime, nisu se pojavili u zakazano vreme, niko i ne javlja da ce kasniti da se izvini..ama, bas nista. Tako ja ostanem da cekam prvi put od 5 sati do 8.20h kad mi je javljeno(tek nakon mojih poziva) da danas nece stici. Zakazemo servis u subotu u 12h. Serviser im se pojavljuje u 14.30h, sa osmehom na licu, kao da je to sve normalno, sve vreme uz neku frazu (koja je trebala da bude smesna, ili ne znam sta vec) :\'\'Opustite se kao kod zubara\"!.Covek onda dodje, uzme filtere ode do kupatila propere ih, I nesto spricnu, I narednih 25 minuta je sedeo. Ja ga gledam upitno kad ce poceti nesto da radi, posto su ovde naveli kako sve detaljno ciste, a on kaze kako je sve pod kontrolom, I kako to treba tako. Kaze jos kako mi je klima cista i nista on tu vise ne bi dirao. Uzima, neki merac za freon gas, I saopstava mi da nedostaje 400 gr freona, ali se to doplacuje. Ja ga pitam koliko a on meni 1000 din. Ja onda shvatim da su ovo teske prevare, ali mu uopste nisam verovala, tacnije nisam ni sigurna da li nije namerrno nesto odvrnuo kod klime kako bi iscureo freon...jednstavno j ljudi su prevaranti! Rekla sam mu da cu mu doplatiti samo uz racun koji mi ispostavi za usluge ( s kojim cu sigurno otici u udruzenje potrosaca). On je odgovorio da je to u redu. Kad je zavrsio posao, poceo je da mi ispisuje koliko je cega potrosio na vauceru!E, oni nemaju ni racun! Ja mu kazem da mu na osnovu toga necu platiti, jer nisam sigurna ni u njihovu profesionalnost, I nije vise rec da li ce mi preko 800 din uzeti i tih 1000, vec ne znam ni sta ce biti sa klimom. Dakle, posle se javlja gazda, jer mu ovaj javlja da ima problem sa mnom, I ja gazdi saopstim kako je od citavih pola sata koliko traje servis, njegov radnik radio 5 minuta I kako kasni na servis, a ovaj ga sve vreme brani! Ja nisam mogla da verujem! I pitam ga kako mogu da znam da meni zaista nedostaje 400 grama freona, na osnovu cega su to zakljcli, kad je klima nova? On kaze da ne mogu nikako i tako u nedogled...Ostalo je na tome da ako zeli 1000 din, da mi dostavi racun i platicu mu, ali me je naterao da se pozabavim njegovom firmom. Nadam se da ce jos neko ostaviti komentar, kako ljudi ne bi bili u zabludi.