← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Danijela
19.1.2018 14:47:48

Pitala sam vas zasto u Napomeni ne stoji informacija da se ponuda odnosi samo na radne dane i to do 16h!!? Ovo je vrlo bitna informacija za nas zaposlene.

Kupoman

Danijela, zaposleni u salonu nam nisu dostavili takvu informaciju. Termini se zakazuju u skladu sa slobodnim terminima u salonu u okviru njihovog radnog vremena, u dogovoru između kupca i osoblja.  Za svaku ponudu , možete pozvati pre kupovine vaučera da proverite da li ima termin u periodu koji Vama odgovara na brojeve telefona koji su istaknuti u svakoj ponudi. :)

Danijela
18.1.2018 07:48:04

O cemu se radi, zasto necete da objavite moje pitanje i pruzite mi odgovor na isto?

Kupoman

Danijela, ovo nam je prvo pitanje od Vas, na šta tačno mislite? :)