← nazad

Pitanja u vezi ponude

Vaše pitanje


Ulogujte se da biste mogli da ostavite komentar.

Naile
10.4.2019 12:18:37

Cekam da mi saljete uplatnicu.

Kupoman

Naile, sve podatke za uplatu imate na našem sajtu u delu "moje kupovine". :-)

Natasa
6.4.2019 09:26:57

Da li mora u posti se uplati ili moze sa tekuceg racuna?

Kupoman

Nataša, mogući načini plaćanja su: uplatnica/ebanking, post fin uplata  i platne kartice. :)

Tanja
1.4.2019 23:47:52

Poslala sam Vam sliku preko vibera, kao dokaz o izvrsenom placanju. Pozdrav.

Kupoman

Tanja, poslali smo Vam vaučer. :)

Tanja
1.4.2019 10:19:44

Uplatila sam danas preko svog tekućeg računa direktno. Sada mi kupoman ponovo nudi da izmirim obavezu. Da li to znači da su moje pare propale. Nisam platila isplatom u pošti.

Kupoman

Tanja, pošaljite nam dokaz uplate na viber kako bismo mogli da proverimo. :)

mirko
29.3.2019 09:24:52

kada mogu da zakažem pregled u Zrnanjsku za pregled mladeža

Kupoman

Mirko, da biste zakazali vaš termin potrebno je da pozovete Euromedik :-)